طراحی ویلا سیکاس

طراحی ویلا سیکاس

دسترسی سریع

براي صحبت با مدیر سایت
!کليک کنيد
قوانين نويسندگي در سایت ما
!کليک کنيد
کمک مالي و نقدي جهت بهبود سايت
!کليک کنيد
حمایت بنری از سایت
!کليک کنيد
براي پرسيدن سوالات خود با اين شماره تماس بگيريد: (----------------)
تبليغات ...

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
بازدید : 384 | نویسنده : |

طراحی ویلا سیکاس در شمال به دلیل شرایط آب و هوایی و طبیعت منحصر به فردش نیازمند رعایت یک سری اصول می باشد که مختص موقعیت جغرافیایی این منطقه می باشد. به طور کلی، ویلا به ساختمانی می گویند که بالاترین کیفیت فضایی را داشته باشد مکانی که نمی توان در آپارتمان های معمولی پیدا کرد. به دلیل اینکه بیشتر ویلا های موجود در شمال عموما برای استفاده در آخر هفته ها و تعطیلات می باشد، طراحی آن باید به گونه ای باشد تا احساسی منحصر به فرد و متفاوت را به فرد منتقل کند.

در دنیای پر مشغله ی امروزه، پیدا کردن مکانی برای به دست آوردن آرامش جزء الویت های ما انسان ها شده است مخصوصا کسانی که در مناطق شلوغ زندگی می کنند و یا زندگی پر استرسی دارند. به دلیل اینکه غالب مردم در خانه های کوچک و در مناطق شلوغ و پر جنب و جوش زندگی و فعالیت می کنند، تقاضا برای داشتن خانه های مستقل و ویلایی در مناطق دنج و آرام به شدت افزایش یافته است. گذراندن آخر هفته ها، اوقات تعطیل و یا کسانیکه تمایل دارند دوران بازنشستگی خود را در مکانی آرام و به دور از شلوغی سپری کنند این مقاله می تواند کمک کننده باشد زیرا ما قصد داریم تا شما را با انواع طراحی و ساخت ویلا در مناطق مختلف ایران و شرایط متنوع آشنا کرده و دیدی کلی درباره ی این موضوع در اختیارتان قرار دهیم.

به طور کلی طراحی ویلا خاص در شمال شامل دو نوع ویلای ساحلی و ویلای جنگلی می باشد که هر کدام کیفیت و اصول خاص خود را دارند. زیرا هر کدام منظره ی خاص خود را دارند و همچنین از مهمترین ویژگی در آنها تفاوت دمایی و رطوبتی می باشد. علاوه بر موارد بالا، قرار گیری این منطقه در بین رشته کوه های البرز و دریای خزر باعث ایجاد شرایطی فوق العاده برای علاقه مندان به ساخت ویلا شده است همچنین توجه به نکاتی مانند تاثیر تابش نور خورشید، جریان باد، مصالح سازگار با اقلیم می تواند برای سازندگان و طراحان ویلا کمک کننده باشد.




می پسندم نمی پسندم

یک شنبه 24 ارديبهشت 1402 -1:3 نظرات()
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: